ניתן לבצע הזמנות בטלפון 08-8555269
  • 08-8555269
  • כתובת: הציונות 45 , אשדוד.

משלוחים

ב Flower Chic אנחנו רוצים להעניק לכם חווית שירות מפנקת ונעימה החל משלב הרכישה באתר ועד קבלת החבילה הביתה.

לתשומת לב הגולשים - עקב ריבוי הזמנות ומשלוחים בימי מכירה מיוחדים באתר, עלולים להיווצר עיכובים בזמני האספקה במשלוח עד 3  מעבר לזמני ההגעה שנקבעו באתר או מול הסניף ישירות. 

זמני משלוח:

לאחר קבלת ההזמנה ואישורה, המשלוח ישלח אלייך בזמן שנקבע בהזמה באתר או החנות .


בערבי חג ובימים מיוחדים אין התחייבות לשעת המשלוח.

איסוף מסניף:

ההזמנה תהיה מוכנה בסניף בהתאם לזמן שנקבע . הצוות יצור עמך קשר ותוכל להגיע לחנות ולאסוף את ההזמנה.

 

אזורי שילוח:

Flower Chic חנות פרחים באשדוד מבצעים משלוחים לישובים הבאים: אשדוד, אמונים,  ביצרון, בית חלקיה, בית עזרא, בני דרום, בני עייש, בניה, גבעת וושינגטון, גן הדרום, גן יבנה, גני טל, חפץ חיים, יישובי גדרות, כנות, כפר אביב, כפר מרדכי, כפר ראם, מחנה מרים, משגב דב, נווה מבטח, ניר גלים, עד הלום, עזר, עזריקם, עצרת, עשרת, פארק תעשיות ראם, קבוצת יבנה, קיבוץ חצור, קרית מלאכי, שדה עוזיהו, שדמה, שתולים.


בערבי חג ובימים מיוחדים אין התחייבות לשעת המשלוח.


שינוי אופן השילוח לאחר ביצוע הזמנה:
ניתן לשנות את אופן השילוח באמצעות הטלפון בתוך שעה מרגע ההזמנה, ובשעות הפעילות של שירות הלקוחות - 
ימים א'-ו' בין השעות
08:30-16:00 במספר הטלפון: 08-8555269 או במייל: Support@FlowerChic.co.il

החזרות

אם ברצונך להחליף את המוצר במוצר אחר ניתן לפנות לכל אחת מהחנויות שלנו ברחבי הארץ ולבצע את ההחזרה עד 30 יום מיום רכישת המוצרים. יש להימנע מלהשתמש בפריט ולהחזיר את המוצר שהוא נמצא באריזתו המקורית. יש להגיע עם הפריט וחשבונית הקנייה המקורית ו/או פתק החלפה לחנות ובחנות תקבלו מענה בהתאם לפעולה שתרצו לבצע יש לשים לב: לא ניתן לקבל זיכוי/החזר כספי/ ביטול עסקה ללא פתק החלפה/ חשבונית
בכדי להחזיר מוצר, או להחליפו עליכם להשיב את המוצר בצירוף חשבונית מקורית.

*שימו לב ,לא ניתן להחזיר מוצר שמכיל פרחים!

*החזר כספי יינתן עד 14 ימי עסקים בצירוף חשבונית ו/או פתק החלפה בלבד בהתאם לפרמטרים ע"פ חוק

*ביטול עסקה יהיה ניתן לבצע עם כרטיס האשראי שבאמצעותו התבצעה הרכישה בלבד.

*ניתן לבטל עסקה ולקבל החזר כספי על ידי מתן הודעה בכתב לחברה באמצעות אחד מפרטי הקשר שלהלן, תוך 14 ימי עסקים מיום קבלת אישור ההזמנה או מיום קבלת המוצר לפי המאוחר מבינהם. החזרת המוצרים תבוצע בחנות Flower Chic אשדוד.

*•על אף האמור לעיל, אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש רשאי לבטל עסקה, בתוך ארבעה חודשים מיום עשייתה, מיום קבלת המוצר או מיום קבלת חשבונית המס ודף הסבר זה עם פרטי העסקה כנדרש על פי החוק, לפי המאוחר מבניהם, ובלבד שההתקשרות בעסקה כוללת שיחה בין החברה לבין הלקוח כאמור (כולל שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית). החברה תהיה רשאית לבקש מהלקוח שלעיל תעודה, כמפורט בחוק, המוכיחה כי הוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, לפי העניין. 

*ביטול עסקה והחזר כספי יהיה ניתן לבצע עם כרטיס האשראי שבאמצעותו התבצעה הרכישה בלבד

*במקרה של ביטול עסקה עקב פגם תבוצע בדיקה מול הלקוח ובמידת הצורך יתואם המועד לאיסוף המוצר. החזר כספי יבוצע בהתאם להוראות הדין.

 

ביטול הזמנה באתר

ניתן לבטל את העסקה שביצעת באמצעות האתר עד שעה מרגע הרכישה. הבדיקה האם הפריט נשלח ליעדו והביטול בהתאם יעשו באמצעות שיחת טלפונית לשירות הלקוחות: 08-8555269

*שימו לב , לא ניתן לבצע ביטול עסקה להזמנה המכילה פרחים.

ביטול עסקה על ידי Flower Chic
הזמנתך עלולה שלא להתבצע אם לאחר סיום הקנייה אזל המוצר שבחרת מן המלאי, או במידה ופרטי כרטיס האשראי שלך ו\או פרטיכם המלאים לא נקלטו במערכת. בכל אחד ממקרים אלה ייצור עמך שירות הלקוחות קשר.

לפרטים ובירורים באשר למוצרים ואספקתם ניתן לפנות אל מחלקת שירות הלקוחות בדוא"ל: Support@FlowerChic.co.il או בטלפון : 08-8555269

בחזרה למעלה